fredag den 22. april 2016

Det visuelle internet og sociale medier

Om du skal sprede et budskab, knytte nye bånd eller sikre din position digitalt, så når du længere med en stærk visuel og grafisk bearbejdning af dine budskaber. Det øger forståelsen, gør det federe at dele og sikrer budskaberne kan rejse hjemmefra, uden at miste deres form.

Lær at fremstå som den bedste udgave af dig selv
Der findes konkrete metoder til at styre dit personlige image på nettet – og på sociale medier i særdeleshed. Det er ikke længere nogen sjældenhed, at du bliver googlet af andre. Det er samtidig uundgåeligt, at andre får deres egen opfattelse af dig, ud fra hvad du skriver på sociale medier.

Det har alle chancen for at vende til sin fordel ved:
- selv at forme det førstehåndsindtryk andre får, når de googler dig.
- at bestemme hvilke af dine kompetencer, der skal længst frem i udstillingsvinduet kendt som de sociale medier.
- at blive opfattet som den bedste udgave af dig selv.

Det kan lede til uforudsete chancer, tilbud og muligheder. Alt fra at kunne få hjælp, når du er i knibe – til at få tilbud om job fra en kant, du ikke havde set komme.

Thomas Bigum, som siden 2010 har hjulpet virksomheder og personlige brands med at fremstå mere attraktive på nettet. Bigum tager selv sin egen medicin, og har med sit personlige image båret kursusvirksomheden Bigum & Co fremad.

Læs mere om Bigum & Co her